Vés al contingut (premeu Retorn)

DOCTORAT: MATRICULA SETEMBRE 2011

El calendari per al lliurament de documentació de matrícula és del 5 al 16 de setembre.

Podeu trobar informació del calendari de matrícula publicat a al web de l’ETSEIB:

L’ automatricula per a tutoria de tesi estarà oberta a partir del 5 de setembre i fins al 30 de maig de 2012

1. Alumnes no nous en fase de recerca: podran realitzar automatricula virtual de tutoria de tesi, en cas que tinguin ajuts de matricula, han de presentar la documentació acreditativa en el SIAE, un cop estigui actualitzat el seu expedient amb els descomptes que els correspongui (ho poden consultar en el seu expedient a traves d’e-secretaria), podran realitzar la matricula.

2. Alumnes no nous en fase de formació, hauran de lliurar la sol·licitud de matrícula al SIAE i els enviarem el document de matrícula per al pagament per email, una vegada l’haguem tramitat en el SIAE.

Com sempre, els alumnes estrangers que necessiten tramitar la matrícula amb urgència per temes de permís de residència, els atendrem fora de terminis de matrícula si és necessari.