Vés al contingut (premeu Retorn)

Matrícula Doctorat Curs 2012/13

PERIODE DE MATRÍCULA
El calendari per al lliurament de documentació de matrícula és del 5 al 19 de setembre de 2012. Us recordem que cal que feu la sol·licitud en el període de matricula.

L’automatricula per a tutoria de tesi està oberta des del 5 de setembre de 2012 fins al 30 de maig de 2013

Alumnes en fase de recerca:
Podreu realitzar automatricula virtual de tutoria de tesi, en cas que tingueu ajuts de matricula, heu de presentar la documentació acreditativa en el SIAE i un cop estigui actualitzat el vostre expedient amb els descomptes que els correspongui (ho podreu consultar a traves d'e-secretaria), podreu realitzar la matrícula.

Alumnes en fase de formació:
Haureu de lliurar la sol·licitud de matrícula al SIAE i rebreu el document de matricula per al pagament via email, una vegada l'hagueu tramitat en el SIAE.

Us informem sobre el preu de tutoria de tesi per al curs 2012:

Taxa Tutoria EEES: 389,76
Suport a l’aprenentatge: 70,00
Gestió d’expedient acadèmic: 67,82

IMPORT TOTAL DE MATRÍCULA: 527,58

MÉS INFORMACIÓ: contactar amb Maria Jose Moreno (maria.jose.moreno@upc.edu)